فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

نمی‌گذارم مرفاوی شیرینی برد را بچشد

محمد احمدزاده تا حدودی خیالش راحت است که استقلال در مقابل این تیم به راحتی امتیاز نخواهد گرفتو ملوان برای این تیم مشکل‌ساز می‌شود، با این حال مطمئن است که ملوان هم روز آسانی در پیش ندارد و این مسائل دغدغه فکری این هفته او بوده است. 

 

بقیه در ادامه مطلب

مثل اینکه اعتقاد دارید نتیجه بازی پیکان و ملوان عادلانه نبود؟

بله این نتیجه به نوعی غیر حقیقی بود. ما در حمله پرتعداد بودیم و در دفاع هم انسجام داشتیم و مدافعانمان سرعت عمل کافی داشتند اما انگار روز، روز ما نبود.



حمید درخشان گفته بود که می‌توانستند با نتیجه پرگل‌تری ملوان را شکست دهند. آیا این حرف را قبول دارید؟

بله، راست گفته! آنها یک موقعیت گل صددرصد دیگر هم داشتند که از دست دادند اما اگر بخواهیم درباره موقعیت‌های از دست رفته حرف بزنیم و آنها را هم حساب کنیم، خب ما هم شش موقعیت گل داشتیم که از دست دادیم پس با این حساب ما باید برنده بازی می‌شدیم. مسئله این است که آنها هرچه زدند گل شد و ما هرچه زدیم گل نشد.


مشکل کار کجا بود؟

مشکل احمدزاده بود! ما نتوانستیم آن طور که باید و شاید هماهنگ عمل کنیم و موقعیت‌های خود را گل کنیم، البته از این اتفاقات زیاد می‌افتد، همان طور که هفته قبل برای استیل‌آذین و سپاهان هم افتاد. در طول فصل معمولا 2یا 3 بار برای هر تیم چنین اتفاقی می‌افتد مثلا در بازی ما با پیکان، این تیم نیمه دوم 45 دقیقه فقط دفاع کرد و ما حملات زیادی داشتیم اما توپ‌هایمان گل نمی‌شد و این موضوع باعث باخت ما شد.


امروز باید مقابل استقلال بازی کنید. این تیم از سه بازی 7 امتیاز گرفته و اکثرا می‌گویند کلیشه‌ای بازی کرده و سیستم مشخصی داشته است. شما هم راهکاری برای بازی با این تیم دارید؟

طبیعی است که سعی می‌کنیم نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده و از این طریق به استقلال ضربه بزنیم. استقلال تیم کوچکی نیست. ما همیشه بازی آخر حریفانمان را آنالیز می‌کنیم اما درباره استقلال دو بازی آخر این تیم را دیدیم و برخلاف نظر بسیاری این تیم اصلا کلیشه‌ای بازی نمی‌کند.

به نظر من استقلال خیلی بهتر از پارسال شده و متنوع‌تر از قبل بازی می‌کند در حالی که این تیم فصل قبل 2-5-3 بازی می‌کرد و همه این را می‌دانستند. استقلالی‌ها در بازی‌های خود تنوع تاکتیکی زیادی دارند. البته این موضوع گاهی باعث می‌شود به مشکل ناهماهنگی بربخورند و هم به خودشان ضربه بزنند و هم به حریفان خود.



پیش‌بینی شما از نتیجه این بازی چیست؟

بردن در انزلی برای همه بسیار مشکل است حتی برای استقلال که تیم بزرگی است. ما امروز خوب بازی می‌کنیم و به استقلال باج نخواهیم داد.



مرفاوی گفته بردن در انزلی شیرین است.

حق دارد، اما نمی‌گذارم او شیرینی این برد را بچشد. آنها باید برای یک امتیاز به میدان بیایند چون اگر به فکر سه امتیاز باشند به هیچ جایی نمی‌رسند و حتی یک امتیاز هم نمی‌گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد