فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

قلعه نویی: نگفته ام که از حالا به بعد با برنامه نود حرف می زنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: «با عادل فردوسی پور مشکل شخصی نداشتم که بخاطر آن سر و صدا کنم.»

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: «عادل فردوسی پور لطف کرد و به منزل من آمد، اگر چنین اتفاقی برای او نیز افتاده بود من نیز برای دیدارش می رفتم چون مشکل ما شخصی نیست.»

وی افزود: «اختلاف بنده و عادل فردوسی پور دیدگاهی است نه شخصی، پس اگر قبلاً گفته ام با برنامه نود مصاحبه نمی کنم، دلیل چنین تصمیمی اختلاف شخصی با مجری برنامه نود نبوده است که حالا حل شده باشد.»
قلعه نویی اضافه کرد:«قرار نیست حالا که عادل به منزل ما آمده، بنده بحث را شخصی کنم و بگویم با برنامه نود صحبت می کنم؛ اگر رویکرد برنامه نود تغییر کند آنوقت مشکلی برای مصاحبه با آنها ندارم.»

سرمربی سپاهان درباره آخرین وضعیت تیمش نیز گفت:« وقتی تعداد زیادی از بازیکنانی خود را در اختیار ندارم، چگونه می توانم راضی باشم؟!در تمرین آخر خود چون با فقر بازیکن روبرو شده بودیم بالاجبار از مربیان تیم استفاده کردم تا بلکه بتوانیم فوتبال انجام دهیم.

قلعه نویی در انتها گفت: «متاسفانه عده ای درصدد این هستند تا برای ما حاشیه سازی کنند اما مطمئن باشند امیر قلعه نویی اجازه نمی دهد تیمش وارد یک سری مسائل شود و بر حاشیه برود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد