فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

ایران ـ برزیل را چه کسی گزارش می‌کند؟/ رقابت فشرده عادل، مزدک و

ایران ـ برزیل را چه کسی گزارش می‌کند؟/ رقابت فشرده عادل، مزدک و خیابانی  

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پنجشنبه شب مقابل برزیل قرار خواهد گرفت که خیلی‌ها دوست دارند این مسابقه حساس را کدامیک از گزارشگران سیما گزارش خواهد کرد. معمولا گزارشگر مسابقاتی که در داخل یا خارج از ایران برگزار می‌شود، یک روز قبل یا در روز مسابقه تعیین می‌شود و معمولا مسئول صداوسیما هم اطلاعات شفافی را در این مورد در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهند.

به گفته یکی از مسئولان برنامه‌های ورزشی شبکه سوم، هنوز گزارشگر بازی ایران و برزیل مشخص نیست ولی طبیعی است که عادل فردوسی‌‌پور، مزدک میرزایی و جواد خیابانی در این خصوص رقابت‌ فشرده‌ای با یکدیگر داشته باشند. برای علاقمندان به فوتبال و آنهایی که معمولا فوتبال را از نزدیک دنبال می‌کنند، هیچ چیز خوشایندتر از این نیست که عادل فردوسی‌پور دیدار حساس ایران و برزیل را گزارش کند. او بدون شک یکی از توانمندترین گزارشگران سیماست و به خاطر هیجانی که در گزارش‌اش دارد، کنایه‌هایی که می‌زند و اطلاعات خوبی که دارد جزو محبوب‌ترین گزارشگران محسوب می‌شود. در ضمن فردوسی‌پور گزارشگری است که خیلی کم اشتباه می‌کند.

مزدک میرزایی از دیگر گزینه‌های گزارشگری این مسابقه حساس است. خیلی‌ها او را بعد از عادل فردوسی‌پور بهترین گزارشگر فوتبال می‌دانند که معمولا کمتر به حاشیه می‌رود. البته مزدک همانند عادل گاهی اوقات کنایه هم می‌زند که البته برایش در مواقعی دردسرساز شده است. اوهم برای گزارشگری این مسابقه شانس قابل توجهی دارد.

دیگر گزینه گزارشگری این دیدار جواد خیابانی است. او معمولا بازی‌های حساس تیم ملی را گزارش می‌کند و همیشه در مورد بازیکنان تیم ملی از الفاظ متأسفانه و هیجان‌انگیز استفاده می‌کند. همین ویژگی باعث شده که خیابانی بسیاری از بازی‌های حساس تیم ملی را گزارش کند و او هم یک رقیب ویژه برای فردوسی‌پور و میرزایی است. هر چند خیابانی با سابقه‌تر از فردوسی‌پور و میرزایی است ولی معمولا گزارش‌های خیابانی با اشتباهاتی همراه است و این یکی از نقاط ضعف اوست. حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی به عنوان گزارشگر این مسابقه انتخاب خواهد شد. گزارشگرانی مثل پیمان یوسفی و علیفر شاید شانس زیادی برای گزارش این مسابقه نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد