فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

پرس: خریدار شماره یک رونی من هستم

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا خود را خریدار شماره یک وین رونی عنوان کرد.

فلورنتینو پرس مرد شماره ۴ ثروت در شهر مادرید روز گذشته گفت: اگر این شایعه درست باشد و وین رونی تصمیم جدی برای ترک منچستریونایتد گرفته باشد شک نکنید که من اولین خریدار جدی وین رونی هستم و قیمت پیشنهادی من شگفتی جهان رسانه را در پی خواهد داشت.

پرس ادامه داد: همیشه دوست داشتم رونی را در رئال مادرید داشته باشم و تصور نمی کنم مصدومیت این روزهای رونی چندان جدی باشد، در هر حال اگر برای خرید وی وارد فاز رسمی بشوم قطعا از یک تیم مجهز و معتمد پزشکی می‌خواهم تا وضعیت او را زیر ذره بین خود بگیرند.

وین رونی روز گذشته در جمع خبرنگاران انگلیسی رسما اعلام کرد که قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد