فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

کمالوند: استقلال تا به حال این قدر ذلیل نشده بود

سرمربی تیم تراکتور سازی گفت: مقابل استقلال حداقل ۵ موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم و حریف ما تا به حال اینقدر ذلیل نشده بود.

فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خیلی ناراحت بودم و نمی‌خواستم در کنفرانس حاضر شوم اما به احترام دوستان خبرنگاران تبریزی به سالن کنفرانس آمدم.
وی ادامه داد: حق تیم ما ضایع شد. گلی که خوردیم درست نبود و داور یک گل ما را نیز بی دلیل آفساید گرفت. استقلال تا به حال اینقدر ذلیل نشده بود. در نیمه دوم حداقل ۵ موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم و فکر می‌کنم قضاوت بازی در نتیجه تاثیر گذار بود.
کمالوند در ادامه صحبت‌هایش خطاب به کارشناسان داوری گفت: گل پرسپولیس به استقلال را با نقاله، گونیا، خط کش و هر وسیله‌ای که فکر بکنید اندازه گیری کردند و امیدوارم حداقل گل سالم ما را هم این گونه به مردم نشان دهند تا همه ببینند گل سالم ما نادیده گرفته شد.
وی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ۴ بازیکن اصلی خود را نداشتیم و با ورود پیمنتا بازی را در دست گرفتیم. متاسفانه از دست مهاجمان تیمم دچار ریزش مو شدم و به چندین و چند پزشک پوست و مو مراجع کردم، بس که این مهاجمان موقعیت خراب کردند. باز هم از هوادارانمان تشکر می‌کنم که حتی سرمربی تیم حریف را در ابتدای بازی تشویق کردند و شرمنده آنها هستم که نتوانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
وی در خصوص دلایل تعویض تیموریان گفت: آندو به دکتر تیم گفت نمی‌تواند ادامه دهد و مجتبی ترشیز نیز به خاطر بازی ضعیفش تعویض شد.
سرمربی تیم تراکتور سازی در ادامه در خصوص تیم استقلال گفت: ما بازی این تیم با پرسپولیس را آنالیز کردیم و نسبت به آن مسابقه تاکتیک انتخاب کردیم و آنها همین گونه تغییر تاکتیک داشتند و معتقدم همان نیمه اول باید ۲ گل می‌زدیم و می‌توانستیم با جلو کشیدن استقلال در نیمه دوم برنده از زمین خارج شویم.
وی که از عملکرد مجتبی ترشیز انتقاد داشت گفت: این بازیکن یکی از ضعیف ترین بازی‌های ۳ سال اخیر را انجام داد. هنگامی که در سمت راست از کنار زمین بازی را نگاه می‌کنم به خاطر تسلط به بازیکنان آنها حواس‌شان بیشتر جمع است، اما وقتی در نیمه دوم هافبک راست ما به آن سمت می‌رود کم کم شل می‌شود. خواسته‌ام عکس مرا هم آن سوی زمین بزنند که بازیکنان در نیمه دوم هم فکر کنند که من کنار خط ایستاده‌ام.
کمالوند با انتقاد از عملکرد مهاجمانش گفت: باید قبول کنیم پیکان پیکان است و بنز بنز. اگر میلاد میداودی را در تراکتور سازی داشتیم بازی امروز را ۷ بر یک می‌بردم. من تا یک حد می‌توانم به بازیکنانم توان بدهم، نمی‌توانم از آنها بخواهم مثل میداودی ضربات آخر را بزنند.
سرمربی تراکتور سازی در ادامه در خصوص عملکرد جاسم کرار در نیمه اول گفت: این بازیکن بین ۲ نیمه گفت که بازیکنان استقلال به زبان عربی به من فحش می‌دهند، من هم به او گفتم اگر طاقت نداری تعویضت می‌کنم و او قبول کرد که به این مساله توجهی نداشته باشد.
وی در پایان گفت: امروز نه استقلال گذاشت که ما ببریم و نه ما گذاشتیم که آنها پیروز شوند اما در بازی با سپاهان کار سختی داریم چون چند بازیکن تیم ما در جریان مسابقه امروز مصدوم شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد