فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

افشاگری فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 میلیونی مدیرعامل سابق استق

افشاگری فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 میلیونی مدیرعامل سابق استقلال  
در گفت‌وگو با فارس صورت گرفت: افشاگری فتح‌الله‌زاده درباره حقوق 100 میلیونی مدیرعامل سابق استقلال سرپرست باشگاه استقلال از دریافت حقوق و مزایای 100 میلیون تومانی مدیرعامل سابق این باشگاه و پرداخت نکردن مالیات توسط وی خبر داد. علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین اظهارات واعظ آشتیانی و انتخاب اعضای هیات مدیره این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد. * ظاهرا از نتایج تیم‌تان در هفته‌های اخیر راضی هستید؟ اول از همه چیز باید بگویم که باید حمایت ویژه‌ای از آقای مظلومی داشته باشم چون می‌بینم که عده‌ای از موفقیت ایشان رنج می‌برند و هر روز با سؤال‌های واهی می‌خواهند جایگاه خود را تثبیت کنند. من روز گذشته مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها انجام دادم که همه آن مصاحبه را استفاده کردند اما هیچ کس از این تیتر استفاده نکرد که "برای فصل بعد به دنبال مربی هستم. " باید در این خصوص توضیحی بدهم. هنگامی که در ابتدای فصل با آقای مظلومی قصد قرارداد بستن داشتم ایشان گفت که من یک ساله می‌بندم اما خودم گفتم که قراردادت را با استقلال دو ساله امضا کن. هواداران هم بدانند که قرارداد من با آقای مظلومی دو ساله است و فکر می‌کنم عده‌ای که می‌بینند که استقلال در حال موفقیت است، این مسائل را بیان می‌کنند. پرویز مظلومی خدمات زیادی به استقلال کرده و امیدوارم بتوانیم از خدمات ایشان همچنان بهره ببریم. خوشبختانه وضعیت استقلال به نسبت آن چیزی که ما هدف‌گذاری کردیم جلوتر هستیم و برنامه داشتیم تا نیم فصل بتوانیم رده سوم را بگیریم که خوشبختانه تا امروز موفق عمل کردیم و حتی جلوتر هم رفته‌ایم. * پس اینکه گفته شده برای فصل بعد استقلال به دنبال مربی هستید، کذب است؟ خبرنگاری از من سؤال کرد که اگر در مورد قطبی این حرف‌ها را زده‌اید حاضرید در مورد مظلومی هم بگویید که سال آینده به دنبال مربی هستید؟ من هم جواب دادم واقعا مشکلی نمی‌بینم چون در ابتدای فصل با ایشان قرارداد دو ساله بستم اما برای سال سوم ایرادی ندارد که اگر با استقلال قهرمان نشد، ایشان را تعویض کنم. باز هم تاکید می‌کنم که برای سال سوم چنین حرفی را زدم. چون وقتی با یک مربی قرارداد دو ساله امضا کردم چه طور می‌توانم برای فصل بعد دنبال یک مربی دیگر باشم. فکر می‌کنم از صحبت‌های من برداشت بدی شده است. * واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال گفته "فتح‌الله‌زاده آدم سازمان است و در حدی نیست که جواب صحبت‌های او را بدهم. " ایشان درست می‌گوید، من در حدی نیستم که ایشان جواب مرا بدهد چون من اصلا سابقه ورزشی ندارم. 6 بار استقلال را قهرمان ایران نکردم، با این تیم قهرمانی جام حذفی، ‌نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، ‌قهرمانی فوتسال،‌ کشتی، پینگ‌پنگ و این عناوین را هم به دست نیاورده‌ام. باز هم می‌گویم درست می‌گوید، ایشان در حد من نیست چون خیلی کوچک‌تر از من است. البته یک جا مثل ایشان نیستم و آنجایی که اگر بودم می‌توانستم 100 میلیون تومان از باشگاه استقلال حقوق و مزایا بگیرم و حتی مالیاتش را هم ندهم. در این قضیه درست می‌گویند. در حد ایشان نیستم. تا به حال که از دوره جدید به استقلال آمده‌ام حقوقی دریافت نکردم اما آقای آشتیانی به محض ورودش به باشگاه 5 میلیون تومان حقوق ماهانه نوشته و حتی مزایا و پاداش آن را هم گرفته‌ است. جالب‌تر اینجاست که وقتی حقوق این‌چنینی می‌گیری باید مالیات آن را هم بدهی اما ایشان مالیات را پرداخت نکرده و به گردن باشگاه استقلال انداخته است. مطمئن باشید در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. * ظاهرا مسئله بدهی‌های استقلال از فصل گذشته تا به این فصل تمام نمی‌شود. مگر ایشان نمی‌گوید مناظره می‌کنم؟ با کمال میل این مناظره را قبول می‌کنم و زودتر پا پیش می‌گذارم تا ثابت کنم که واعظ آشتیانی بدترین مدیرعامل استقلال بعد از انقلاب بوده است چون هیچ کاری از دستش برنیامد. هنر ایشان این بود که تمامی توانایی‌های استقلال را به صفر رساند و بالغ بر 7 میلیارد تومان از وقتی که استقلال را ترک کرد روی دست ما بدهی گذاشت. صراحتا می‌گویم که ایشان در یک فصل 6 میلیارد تومان از سازمان پول گرفته و این مسئله را ثابت خواهم کرد که این موضوع بی‌سابقه بوده است. منتهی نمی‌دانم چرا ایشان نمی‌خواهد دست از سر استقلال بردارد. من نمی‌خواستم جواب او را بدهم اما مجبور شدم. واقعا باید از آقای سعیدلو خواهش کنم که لطفی کنند یک پست در ورزش به این آقا بدهند چون ظاهرا ایشان نمی‌تواند دوری از ورزش را تحمل کند. منتهی ایشان سابقه‌اش همین است و هر جا که می‌رود یک ماه و نیم بیشتر میهمان نیست. شما به سابقه ایشان دقت کنید، هر جا پست گرفته است بیش از دو سه ماه نمی‌تواند بماند. آقای آشتیانی مشکل خودت را حل کن. ایشان باید بداند که ما فهمیده‌ایم با این مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد می‌خواهد استقلال را وارد حاشیه کند ولی باید بداند با این حرف‌ها نمی‌تواند ما را از مسیر قهرمانی دور کند. * یعنی شما معتقدید مصاحبه‌های مدیرعامل سابق استقلال با این هدف است؟ او می‌خواهد ذهن ما را مشغول خود کند وگرنه ما چه کاری با ایشان داریم. وقتی می‌گوییم شما 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بازیکن بدهکارید، دروغ می‌گوییم؟ مگر ایشان مصاحبه نکرد و نگفت 5 میلیارد بدهی فتح‌الله‌زاده را پرداخت کردم. ایشان بیاید این مسئله را ثابت کند. مطمئن باشید اگر چنین مسئله‌ای درست باشد خودم 5 میلیارد به این آقا کمک می‌کنم ولی اگر این کار را نکرد خودش به اشتباهاتش پی ببرد. با این مغلطه و سفسطه‌کاری‌ها راه به جایی نخواهد برد. باور کنید حاضرم به جای من بیاید و کار کند. آقای آشتیانی اگر دوست داری امروز من استعفا می‌دهم و تو به جای من بنشین و کار کن تا خیالت راحت شود. * آقای فتح‌الله‌زاده این اسامی که در روزنامه‌ها در خصوص اعضای هیات مدیره استقلال مطرح شده، صحت دارد؟ خدا را شاهد می‌گیرم من از هیچ گونه لیستی باخبر نیستم چون شبهه ایجاد می‌شود. یک بار گفتم فلانی شاید عضو هیات مدیره باشد همین حرف‌ها باعث شد بگویند آن شخص می‌‌خواهد مثلا 500 میلیون به باشگاه کمک کند. یعنی حرف نزده، نتیجه گرفتند. متاسفانه دیوار حاشا بلند است و به خاطر این موضوع از آقای سعیدلو خواهش کردم که در مورد اعضای هیات مدیره از من هیچ نظری نخواهد. ایشان هر کسی را که صلاح بدانند جزو هیات مدیره ما خواهند بود و من احترام می‌گذارم. * فکر می‌کنید تا کی اعضای هیات مدیره معرفی شوند؟ کارها پیش رفته است و احتمالا ظرف مدت زمانی کوتاهی این مسئله حل خواهد شد. * این روزها در مورد وحید طالب‌لو و جلسه‌ای که پس از دربی با شما برگزار کرد، حرف‌های زیادی مطرح می‌شود و حتی در گزارش‌ بازی استقلال این مسئله نمایان شد. اگر ما به آقای فردوسی‌پور می‌گوییم شبهه ایجاد نکن، ‌منظورمان این نیست که ایشان محبوب نیست. اتفاقا رابطه بسیار خوبی با فردوسی‌پور دارم اما حرف من این است اگر این مجری توانمند در تلویزیون حرفی را مطرح می‌کند که ریشه ندارد این مسئله درست نیست و به ما مدیون می‌شود. این مسائل را به لحاظ وجدانی و انسانی می‌گویم. وحید طالب‌لو ذهنیتی نسبت به دروازه استقلال داشت که شاید دلایلی باعث شده که او را درون دروازه نمی‌گذارند. در همان زمان آقای مظلومی به من گفت که شما با طالب‌لو صحبت کن و به این دروازه‌بان بگو که محمدی آماده است و چون از لحاظ فنی به همه چیز توجه می‌کنم نمی‌توانم او را بیرون بگذارم. وقتی شما چنین حرفی را به طالب‌لو بزنید او بیشتر می‌پذیرد. جلسه‌ای با وحید طالب‌لو و منصور پورحیدری گذاشتیم و در آن جلسه حتی وحید طالب‌لو را توبیخ کردند و گفتند که تو بازیکن قدیمی ما هستی و از تو انتظار داریم. در نهایت به او گفتم حتی اگر در 5 بازی آینده هم بازی نکردی حق اعتراض نداری که اتفاقا او با متانت این مسئله را پذیرفت اما وقتی فردای آن روز به محل تمرین رفت در همان تمرین محمدی از ناحیه انگشت آسیب دید. وقتی محمدی مصدوم است چه طور باید او را بازی داد. فکر می‌کنم اگر این گونه بود که محمد محمدی هم ناراحت می‌شد. حرف من این است که چنین موضوعی را چرا این گونه انعکاس می‌دهند. * ظاهرا اسامی مدیران اجرایی باشگاه‌ها را ارسال کردید؟ سه چهار روز پیش اسامی آقایان نظری و حیرانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کردیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد