فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

مظلومی: کریمی بازیکن بزرگی است اما در لیست استقلال جا ندارد

سرمربی استقلال با بیان اینکه علی کریمی بازیکن بزرگی است گفت: فهرست استقلال پر است و نمی‌توانیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم.

پرویز مظلومی پس از برتری ۳ بر صفر در دیدار دوستانه مقابل استقلال قشم عنوان کرد: خوشحال هستم که به این منطقه خوش آب و هوا آمده‌ایم و چند روزی را میهمان منطقه آزاد قشم هستیم.
وی افزود: هدف ما از این دیدار دوستانه برد و باخت نبود و تنها برای سنجیدن توانایی‌ها و آمادگی بازیکنان به میدان رفتیم. البته چمن مصنوعی ورزشگاه کمی مشکل داشت ولی با این وجود از بازیکنان راضی هستم و از آنها به خاطر گوش دادن به مسائل تاکتیکی تشکر می‌کنم.

مظلومی با اشاره به اینکه این تیم متعلق به تمام مردم ایران است گفت: استقلال فقط به طرفداران تهرانی تعلق ندارد. این تیم متعلق به مردم ایران است و در صورتی که فرصت‌هایی نصیب ما شود در دیگر شهرها نیز اردو خواهیم زد.
وی با بیان اینکه برای آماده سازی تیمش قبل از آغاز نیم فصل دوم به قشم سفر کرده‌اند گفت: تنها هدف ما این بود که روند بازیکنان که از ترکیه آنها را زیر نظر داشتیم سنجیده و برای نیم فصل برنامه ریزی کنیم.
مظلومی در خصوص غیبت‌های فرهاد مجیدی و عدم حضورش در اردوی آبی پوشان در قشم تصریح کرد: این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و دو سه روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد.

مظلومی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر شایعاتی که پیرامون حضور علی کریمی در استقلال شنیده می‌شود گفت: همانطور که آقای فتح الله زاده در مصاحبه‌ای عنوان کردند هیچ شخصی از باشگاه با این بازیکن تماس نگرفته است. علی کریمی بازیکن خوب و بزرگی است و ما به او احترام می‌گذاریم اما چون فهرست ما پر است و جایی برای به خدمت گرفتن بازیکن نداریم نمی‌توانیم کریمی را به خدمت بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد