فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

قطبی بازی‌های استیل‌آذین را ببیند

به هر حال از خود من تا مدیریت باشگاه و چند بازیکن همگی پرسپولیسی هستیم و طبیعی است بخشی از هواداران پرسپولیس استیل‌آذین را هم دوست داشته باشند. البته ما هم قول می‌دهیم تا با بازی‌ها و اخلاق خوب بتوانیم هر روز تعداد هواداران استیل‌آذین را اضافه کنیم. 

 

حمید استیلی یکی از سرمربیان جوان لیگ برتر نهم است. او که قرار بود در لیگ هفتم سرمربی پرسپولیس باشد اینبار با تیم استیل‌آذین و ستاره‌هایی مانند علی کریمی، فریدون زندی و حامد کاویانپور در این مسابقات حضور یافته و به سکوهای بالای جدول چشم دارد. گرچه با زیرکی و باهوشی خاصی وقتی از او سوال می‌کنی در انتهای لیگ چه رتبه‌ای را برای تیمت پیش‌بینی می‌کنی می‌گوید فعلا زود است و چیزی نمی‌توان گفت، اما به نظر شما حمید استیلی در خلوت خود و بازیکنانش به قهرمانی در لیگ نهم فکر نمی‌کند؟ 

 

استیل‌آذین یکی از تیم‌هایی است که این فصل ستاره‌های زیادی دارد و معروف‌ترین آنها هم علی کریمی است. برخی می‌گویند چه از طرف مدیریت و چه از طرف حمید استیلی امتیازهای خاصی نسبت به سایر بازیکنان به او داده شده. این به روند تیمی شما لطمه نمی‌زند؟ 

علی کریمی یکی از بازیکنان استیل‌آذین است و رفتار ما با او هیچ تفاوتی نسبت به بازیکنان دیگر ندارد. در ضمن می‌توان گفت او منظم‌ترین بازیکن استیل‌آذین است که بقیه جوانان تیم باید از او نظم و انضباط تیمی را یاد بگیرند.

بقیه در ادامه مطلب

پس اینکه می‌گویند او در استیل‌آذین پادشاهی می کند منظورشان چیست؟ 

لطفا سوالات حاشیه‌ای نپرس. علی کریمی به عنوان کاپیتان تیم و یکی از بازیکنان با‌اخلاق و بدون حاشیه ماست. اینها همه شایعاتی است که بی‌جهت عنوان می‌شود. 
 

 

این سوالات زاییده ذهن ما و نوع نگاه ما نیست، اینها مسائلی بود که در رسانه‌ها بعد از انتقال علی کریمی به استیل‌آذین مطرح بود که ما خواستیم خود حمید استیلی شخصا جواب بدهد.  

باز هم می‌گویم در استیل‌آذین من نداریم و همه به عنوان یک تیم به کار خود ادامه می‌دهیم. 

  

قضیه حامد کاویانپور و پیوستنش به استیل‌آذین به کجا رسید؟ می‌گویند بدون نظر شما، هدایتی مدیرعامل تیم، با حامد وارد مذاکره شده است؟  

حامد فقط مشکل مدارکی دارد و تا دو، سه روز دیگر کار پیوستنش با استیل‌آذین تمام خواهد شد .تمام بازیکنان هم با نظر مستقیم خود من انتخاب شده‌اند و هیچ بازیکنی بدون نظر من باشگاه وارد مذاکره نشده است.  

  

 

اینکه می‌گویند حامد کاویانپور هم یکی از منشوری‌هاست و نمی‌تواند در لیگ نهم بازی کند، صحت دارد؟ 

ابدا، حامد اصلا دو سال در ایران بازی نکرده، او چگونه می‌تواند مشکل منشوری داشته باشد؟ نه اصلا چنین چیزهایی صحت ندارد. او را به زودی در استیل آذین خواهید دید.  

 

منصوریان یکی از هم بازی‌ها و دوستان قدیمی شماست و در حال حاضر هم هدایت پاس همدان را برعهده دارد. نظرتان در مورد تیمی که روانه مسابقات کرده است چیست؟ آیا منصوریان با پاس می‌تواند در لیگ نهم موفق باشد؟

باور کنید بازی مقابل پاس برای هر تیمی در همدان یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود و تیم پاس را تیم خوبی دیدم و اطمینان دارم علی منصوریان امسال حرف‌های زیادی خواهد داشت. 

 

 

هر کاری می‌کنیم از شما در مورد پرسپولیس نپرسیم نمی‌شود. بازی مس با پرسپولیس را دیدید؟ آیا امسال سال خوبی برای پرسپولیس با مربی جدیدش خواهد بود؟

بازی را ندیدم ولی امیدوارم با مربی جدید پرسپولیس به جایگاه اصلیش در فوتبال ایران برگردد. مطمئن هستم با کرانچار که او را مربی خوبی می‌دانم و پشتوانه هوادارهای پرسپولیس، آنها امسال موفق خواهند شد.  

 

 

استیل‌آذین به علت وجود شما و ستاره‌ها بخشی از هوادارهای قرمز را حامی خود حس می‌کند، نظرتان چیست؟

به هر حال از خود من تا مدیریت باشگاه و چند بازیکن همگی پرسپولیسی هستیم و طبیعی است بخشی از هواداران پرسپولیس استیل‌آذین را هم دوست داشته باشند. البته ما هم قول می‌دهیم تا با بازی‌ها و اخلاق خوب بتوانیم هر روز تعداد هواداران استیل‌آذین را اضافه کنیم.  

 

 

اگر قرار باشد در تیم‌ملی برای بازیکنان استیل‌آذین سهمی را در نظر بگیرید به سرمربی تیم‌ملی افشین قطبی کدام بازیکنان استیل‌آذین را پیشنهاد می دهید؟

هنوز برای این پیشنهاد زود است و خود افشین قطبی می‌داند کدام بازیکن به درد تیمش می‌خورد‌.امیدوارم او به دیدن بازی‌های استیل‌آذین هم بیاید و بازی‌های تیم ما را از نزدیک ببیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد