فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

بررسی ویژه پرونده تهدید قطبی

ماجرای تهدید افشین قطبی 48 ساعت پس از فاش شدن با انتشار تصاویر مربوط به آن وارد فاز تازه‌ای شد. کیومرث هاشمی، معاون سازمان تربیت‌بدنی، روز گذشته به دنیای فوتبال خبر داد که این ماجرا برای رسیدگی‌های ویژه به مراجع مربوطه ارجاع شده است. این در شرایطی است که انتشار تصاویر مربوط به این ماجرا از برخی ابهامات پرده برداشت. 

 

داستان از روز جمعه آغاز شد؛ آنجا که سایت خبری برنا گزارش داد که به منزل قطبی در امارات حمله شده و مهاجمان به دلیل شرکت سرمربی تیم ملی در مراسم تنفیذ احمدی‌نژاد، به منزل وی آسیب‌هایی وارد کرده‌اند که موجب ترس شدید یوروم، همسر کره‌ای قطبی شده است. در شرایطی که قطبی به توصیه اطرافیان سکوت کرده و درباره این حادثه حرفی نمی‌زد، برخی مقامات فدراسیون به اظهار نظر در اینباره پرداختند و دست آخر اعلام شد که پلیس امارات بررسی حادثه را آغاز کرده است. با این حال به طور رسمی اعلام نشد که آیا مهاجمان وارد منزل قطبی شده‌اند یا نه. انتشار تصاویر مربوط به این ماجرا در اینترنت اما حکایت از آن دارد که تهدیدکنندگان وارد منزل قطبی نشده‌اند و با چسباندن اعلامیه به در ورودی آپارتمان او و نیز فرستادن یک نامه از زیر در ورودی به داخل آپارتمان، محل را ترک کرده‌اند. 
 

 

بقیه در ادامه مطلب

حمله‌ای در کار نبود 

در تصاویر منتشر شده ابتدا اعلامیه‌ای که عکس برخی از کشته‌شدگان حوادث اخیر روی آن چاپ شده، به چشم می‌خورد. تهدیدکنندگان که با قصد قبلی از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌کردند (کیفیت خوب فیلمبرداری احتمال ثبت تصاویر به وسیله هندی‌کم را قوت می بخشد) آن را روی در ورودی آپارتمان قطبی می چسبانند. در اعلامیه دومی که روی در متصل می‌شود تصاویر مربوط به حضور قطبی در مراسم تنفیذ قابل تشخیص است. تهدیدکنندگان سپس دوربین را می‌چرخانند و بعد از ارسال نامه به داخل آپارتمان از شکاف زیر در ورودی فیلم گرفته می‌شود. آنها سپس محل را ترک می‌کنند و هیچ حمله‌ای به داخل آپارتمان دیده نمی‌شود. از تصاویر اینگونه برمی‌آید که تهدید‌کنندگان قصد فیلمبرداری و بهره‌برداری تبلیغی از این حرکت را داشته‌اند. اطرافیان قطبی از جمله مدیر‌برنامه‌های او نیز با رد هرگونه حمله به داخل آپارتمان، ماجرا را کوچک و نه چندان مهم خوانده است. 
 

  

 در دست بررسی  

دیروز اما معاون سازمان تربیت‌بدنی در گفت‌وگو با دنیای فوتبال اعلام کرد که این قضیه در دست بررسی است و مراجع مربوطه رسیدگی به این قضیه را برعهده گرفته‌اند. او در پاسخ به این سوال که« آیا فیلم مربوط به این ماجرا را دیده است؟» گفت: « نه فیلم را ندیدم اما شنیدم که منتشر شده ...» کیومرث هاشمی با بیان اینکه بررسی‌های دقیق در این باره صورت خواهد گرفت، تاکید کرد که اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت. بازتاب این ماجرا اما در سایت‌های اینترنتی گسترده بوده است، به طوری که تصاویر مربوط به این ماجرا در سایت یوتیوب از جمله فیلم‌های پربیننده بوده و برخی سایت‌های ایرانی هم اقدام به انتشار تصاویر کرده‌اند.  

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سافت دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.mahdisoft.mihanblog.com

وبلاگ جالبی در مورد فوتبال داری وبلاگ منم جالبه بیا سری بزن شاید خوشت اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد