فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

ردپای باند معروف در تغییر ترکیب پرسپولیس

اگر دو روز دیگر شنیدید که احمدرضا عابدزاده به باشگاه پرسپولیس احضار شده است تعجب نکنید. طی روزهای اخیر حرف و حدیث‌های زیادی درباره باندی که در تیم پرسپولیس درست شده به گوش انصاری‌فرد رسیده است؛ باندی که بعضی از بازیکنان را با پارتی بازی در ترکیب فیکس قرار می‌دهد و اجازه نمی‌دهد به بعضی دیگر که لیاقت حضور در ترکیب را دارند بازی برسد! 

 

 

ادامه مطلب

حسین عبدی عصر چهارشنبه با آقای مدیربرنامه‌ای که چند روز پیش قصه‌اش را نوشته بودیم جروبحث لفظی می‌کند و از او می‌خواهد دیگر سرتمرینات حاضر نشود؛ خبر این دعوا اما به گوش مسئولان باشگاه می‌رسد و انصاری‌فرد که از او دل خوشی ندارد و برای خلاص شدن از دست او دنبال فرصت می‌گشت اعلام می‌کند این آقا دیگر حق حضور در تمرین و اردوی پرسپولیس را ندارد. با این حال وقتی او سرقصه را پی‌گیری کرد به این نتیجه رسید که داخل تیم نیز سرنخ‌هایی وجود دارد و برای اینکه همین ابتدای فصل جلوی فتنه را بگیرد باید با عوامل درونی تیم نیز برخوردها را آغاز کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:01 ب.ظ http://MLBK.33ir.com

منم لینکت کردم... حتما همینجوری که تو میگی بود... حتما من روزه نمیگرفتم.... ای برادر من هیچوقت کاری رو که نمیکنم نمیگم میکنم ... مشکل ما مردم ایران همینه که همه رو از قیافه میشناسیم.... ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد