فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

فوتبالی

عکس فوتبالی.حاشیه فوتبالی.نقد فوتبالی

تلویزیون ورزشی عربستان: خلعتبری ستاره بود

تلویزیون ورزشی عربستان سعودی که به شدت تحت تاثیر شکست سخت الهلال برابر ذوب آهن ایران قرار گرفته بود اعلام کرد محمدرضا خلعتبری ستاره این دیدار بود.

گزارشگر عربستانی این دیدار گفت: خلعتبری نه تنها بین خطوط دفاعی و میانی الهلال با حضور پرسرعت خود ایجاد فاصله کرده بود بلکه در دقایق بسیار مناسب با استفاده از سرعت و قدرت دریبلزنی خود نظم تیمی الهلال به ویژه در خط دفاع را به هم می‌ریخت و به ذوب آهن این امکان را می‌داد که از زیر فشار بازیکنان الهلال خلاص شود.

وی به پاس زیبای خلعتبری به ایگور کاسترو در نیمه دوم اشاره کرد و گفت: اصرار خلعتبری و ایگور کاسترو در ارسال توپ و زدن ضربه آخر تیر خلاص را بر پیکر آبی‌پوشان پرستاره و ثروتمند عربستان زد. در همین حال تلویزیون ورزشی عربستان سعودی اعلام کرد این بازیکن جوان ایرانی که بدون تردید در آینده از ستارگان تیم ملی ایران خواهد بود، با حرفه‌ای‌گری تمام باعث اخراج یک بازیکن الهلال در دقایق حساس بازی شد تا الهلال از همان لحظه حتی با تماشاگرانش نیز وداع کند.

یادآور می‌شود شب قبل از این بازی نیز شبکه تلویزیونی ورزشی عربستان سعودی و شبکه تلویزیونی العربیه در خصوص مهارت‌های محمدرضا خلعتبری ستاره ایرانی ذوب آهن هشدار داده بودند.

تلویزیون العربیه گفت: الهلال از همانجایی ضربه خورد که در خصوص آن هشدار داده شده بودیم و آن محمدرضا خلعتبری بود. از سوی دیگر تلویزیون ART نیز با بیان این مطلب که خلعتبری و ایگور کاسترو نبض خط حمله ذوب آهن به شمار می‌روند، گفت: این دو بازیکن علاوه بر اینکه نقش موثری در تنظیم حرکت تاکتیکی ذوب آهن دارند در مواقع حمله تبدیل به ماشین گل زنی تیم پرانرژی خود می‌شوند.

تلویزیون‌های عربی منطقه شب گذشته بارها تصاویر خلعتبری و گلزنی‌های ذوب‌آهن را به نمایش گذاشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد